کسانی که علاقه زیادی به گوش کردن موسیقی در خودرو خود دارند، همیشه بدنبال سیستم پخش خوب و مناسبی هستند که تمامی امکانات یک ضبط خوب را داشته باشد، تا زمان­های زیادی که در ماشین میگذرانند از صدای موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند و گذشت این زمان طولانی زیاد اذیتشان  نکند و این زمان برایشان ناملموس باشد در ضمن نمی­­خواهند هزینه زیادی برای خرید سیستم صوتی خودرو و پخش و باند خود بکنند. از ویژگی های یک ضبط خوب میتوانیم موارد زیر را نام ببریم:

 

ویژگیهای ضبط خودرو

 

باید امکان اتصال فلش یا یو­اس ­بی به عنوان یک ورودی همراه ورودی­های دیگر را داشته باشد. ما در اینجا به معرفی چند نوع از این دستگاه­ها میپردازیم تا بتوانیم راهنمای هرچند کوچکی در تهیه پخش مورد نظر شما ارائه دهیم، امید که بتوانیم در این امر تاثیر گذار باشیم..

 

ضبط ­SHERWOOD SH-263

 

این ضبط قابلیت پخش فرمت­های MP3,WMA,WAV را دارد و حداکثر قدرت صدای خروجی 4*55 وات می­باشد. و دارای پنل جدا شونده است. ولی قابلیت پخش سی دی را ندارد و همچنین خروجی مستقیم ساب ووفر را هم ندارد. ولی در عوض دارای پورت­های usbو auxو sd card میباشد.

این مدل را میتوانید با یک سال ضمانت از فروشگاه­ها تهیه کنید.

 

2-ضبط مدل pioneer mvh-s105ul

 

این دستگاه دارای خروجی اتصال به چند ساب ووفر یا تقویت کننده را دارد چونکه در پشت این دستگاه پورت RCA دارد، حداکثر توانایی خروجی این ضبط 50 وات است.

 از امکانات پخش پایونیر پنل جداکننده که در صورت نیاز میتوانید آن را جدا کنید.

 همچنین امکان وصل کردن فلش و کابل WAVو WMA وmp3 را دارد و قابلیت اجرای فرمت­های دیگر را نیز داراست و میتواند به aux نیز وصل بشود.

 

3-ضبط مدل Sherwood sh-415

 

این محصول یکی دیگر از محصولات شرکت شروود است که جز ارزان‌ترین هاست.

از قابلیت­های این مدل میتوان به پنل جدا شونده و همچنین پورت­های usbو sd cardو aux اشاره کرد،

 این دستگاه همچنین قابلیت اتصال فلش را دارد و میتواند cd  را نیز پخش کند.

دارای فرمت­های mp3و  wavو wma است. حداکثر توان خروجی این دستگاه 4*60 وات است.

این دستگاه با لوازم جانبی که شامل: ریموت کنترن، فیش فابریکی، کاور پنل و دفترچه راهنما ارائه میشود.

 شما میتوانید این ضبط را با قیمتی بسیار مناسب با  گارانتی از بی اف کالا تهیه کنید.

 

4-ضبط مدل jvc cd-x152

 

این پخش را میتوانید در دسته رادیو پخش فلش خور ارزان قرار داد.

این دستگاه این امکان را برای شما فراهم میکند که علاوه بر فلش به سیستم عامل گوشی خود متصل شوید و به موزیک مورد علاقه خودتان گوش دهید.

این دستگاه پورت sd card و بلوتوث را ندارد، ولی باید بدانید که نبود این امکانات هیچگونه از کیفیت آن نمیکاهد. و میتوان به قدرت صدای خروجی حداکثری 4*50 وات آن اشاره کرد.

این دستگاه امکان پخش اکثر فرمت­های رایج صوتی را داراست. این ضبط دارای پنل جداشونده است.

 

5-ضبط مدل carozeia crx-6500md

 

از قابلیتهای این دستگاه میتوان به پنل جداشونده و همچنین امکان اتصال فلش و کابل آ او اکس اشاره کرد.

این دستگاه دارای پورت sd card و توانایی خواندن cd را است. در این مدل قابلیت بلوتوث و خروجی ساب ووفر را وجود ندارد ولی امکان فرمت­های wmaوwav وmp3 را دارد

همچنین میتوان به قدرت خروجی صدای حداکثر 4*50 وات آن اشاره کرد. این ضبط دارای ضمانت است .

برای اطلاع از انواع دیگر این ضبط­ها میتوانید از محصولات سایت بازدید کنید تا جدید ترین و متنوعترین محصولات را درکمترین زمان مشاهده کنید.