انتخاب یک ضبط خوب و مناسب برای دارندگان خودرو که علاقه زیادی دارند که در هنگام رانندگی بتوانند با صدای بلند به موسیقی مورد علاقه خود گوش بدهند یک دغدغه بزرگ است، ما در اینجا میخواهیم کمی از این مشغله فکری آنها را کم کنیم تا بتوانند سیستم پخش مورد نظر خود را راحتتر انتخاب کنند و این سختی انتخاب از دوششان برداشته شود. در ادامه به معرفی بهترین بهترین ضبظ ماشین 2020 و همچنین بهترین باند ماشین 2020  و بهترین ضبط پایونیر خواهیم پرداخت.

در اینجا به معرفی چند مدل از ضبط‌های پایونیر میپردازیم:

 

ضبط ماشین پایونیر مدل AVH-A2150BT

این ضبط دارای نقات قوت زیر میباشد

  • پخش ویدیو
    قدرت خروجی بسیار بالا
    امکان نصب به دوربین خودرو
    پشتیبانی و امکان اتصال به سیستم گوشی هوشمند

نقاط ضعف این سیستم

  • قیمت بالای این ضبط

 

ضبط ماشین پایونیر مدل AVH-A2150BT

 

این سیستم یکی از سیستم های پخش پایونیر است که از گرانترین محصولات موجود در بازار است که هر کسی که به یک پخش کننده قوی و قدرتمند داره این میتواند یک گزینه بسیار مناسب باشد که ارزش پرداخت این مبلغ را دارد و با نصب این سیستم ماشین احساس رضایت زیادی خواهید کرد.

باید بدانید که در این سیستم از لحاظ ورودی باید آسوده خاطر باشید و این دستگاه دارای ورودی های مانند DVDو CD وusb،AUX ویا بلوتوث را دارد، این ضبط با هر طریقی میتواند فایل چند رسانه ای شما را پخش کند و مشکلی از این نظر نخواهید داشت.

از نکات مثبت دیگر این دستگاه که بسیار جلب توجه میکند پشتیبانی از دو سیستم عامل اندروید و IOS را دارد که به راحتی میتوانید هر نوع گوشی همراه هوشمند خود را به آن متصل کنید و از ویژگی‌های شخصی سازی شده این سیستم پخش استفاده کنید که استفاده از آن بسیار راحت است.

قدرت خروجی این دستگاه بسیار قدرتمند است، این سیستم دارای 4 باند 50 واتی است که اگر از کل قدرت آن در ماشین خود استفاده کنید میتوانید تکان خوردن شیشه‌ها و حتی بدنه ی ماشین خود را به راحتی حس کنید.

این ضبط تمامی فرمت‌های پخش ویدیو و صدا را پشتیبانی میکند و میتوانید از رادیوی آن نیز استفاده کنید.

 

ضبط ماشین پایونیر مدل DEH- 9450UB

نقاط قوت:

  • کیفیت صدای خارق العاده آن
  • پشتیبانی از سیستم IOS
  • پشتیبانی از فرمت‌های صوتی مختلف

نقاط ضعف دستگاه:

  • قیمت بالا
  • عدم پشتیبانی از بلوتوث و وایفای داخلی

 

ضبط ماشین پایونیر مدل DEH- 9450UB

 

این دستگاه بیشتر برای افرادی خوب است که فقط بدنبال یک پخش کننده با کیفیت صدای بالا هستند.

این سیستم دارای قدرت صدای خیلی عالی است، این دستگاه دارای خروجی مستقیم به ساب ووفر است. میتوانید صدا را شخصی سازی کنید و باکیفیت بیشتری از المان‌های صوتی از ساب ووفرها خروجی بگیرید. این محصول دارای توان عالی است و توانایی قدرت رسانی 50 وات به 4 اسپیکر و باندهای مختلف را دارد که با این قدرت ماشین شما به لرزه در می آید. به همین دلیل میتوان آن را بهترین ضبط ماشین 2020 عنوان داشت. 

از بزرگترین ایرادی که میتوان برای این پخش کننده دانست،کمبود یک سری از درگاه‌های مختلف است.

این دستگاه دارای درگاه‌هایUSB وaux است و از تمام سیستم عاملهای گوشی‌های هوشمند پشتیبانی نمیکند، ولی کاربران ios میتوانند از این دستگاه بهره ببرند.

این پخش کننده مناسب افرادی است که بیشتر به کیفیت صدای بلند و توانایی پشتیبانی از ساب ووفر اهمیت میدهند. قیمت پخش پایونیر DEH کمی بالاتر از حد معمول است ولی برای کسانی که خواهان کیفیت صدای بالا هستند مناسب است.